
Att ha ett bra säkerhetssystem är viktigt för att dina anställda ska känna sig trygga på jobbet och för att det ska minska risken för inbrott. Numera finns det många bra säkerhetssystem för dig som har ansvar över företagets säkerhet, och du kan få tag på det genom Securitas.
Hantera säkerheten snabbt och enkelt
Securitas är ett företag som erbjuder flera bra lösningar vad gäller säkerhet för företag. Du kan till exempel kolla in SecureStat HQ™ som är en kundportal där du som säkerhetsansvarig kan hantera säkerheten var du än befinner dig. På deras hemsida kan du läsa mer om tjänsten, men för att beskriva det kort så kan du med SecureStat HQ™ administrera säkerheten och få tillgång till information, notifieringar och hantera behörigheter med hjälp av kundportalen. Du kan därmed hantera ditt företags säkerhet på ett smart och effektivt sätt var du än är.
När du införskaffar SecureStat HQ™ får du tillgång till flera smarta funktioner. Du kan till exempel hantera kontaktpersoner, kontrolltider och ringlistor. Du kan även se larmhanteringshistoriken och skapa och se serviceanmälningar, ta emot larmnotifieringar och få översikt över alla serviceanmälningar från ett år tillbaka. Med andra ord får du tillgång till flera funktioner som är viktiga för att få en överblick över företagssäkerheten och kunna hantera den på ett effektivt sätt.
För att införskaffa systemet behöver du besöka Securitas hemsida. Där kan du kontakta dem för att få hjälp. Du hittar även inloggning om ni redan har systemet. Längre ner på sajten finner du även svar på några vanliga frågor.