Säkra ditt varumärke med företagsfilm

Uttrycket ”all PR är bra PR” är kanske sant i extremt specifika situationer. För de flesta seriösa företag bör denna slogan dock tas med en rejäl nypa salt. Smart marknadsföring är inte att synas överallt jämt – det är att synas vid rätt tillfälle och med rätt meddelande.

Internt eller externt – vad är bäst?

Det finns många fördelar med att göra saker internt, eller ”in-house”. Du ger medarbetare frihet och ansvar att lära sig och utföra nya uppgifter. Det är en långsiktig investering i många fall. Men alla företagare vet att man inte kan göra allting själv – det finns specialister av en anledning. Vill du synas på bästa sätt i dag så ta hjälp av proffs som kan.

crispfilm.se får du hjälp med varumärkesbyggande, både den tekniska och den narrativa delen. Crispfilm.se ger stöd och ser till att ditt företag förmedlar sitt budskap i filmform – och når rätt typ av målgrupp.

Utnyttja möjligheten att lära

Att ta hjälp utifrån innebär pengar i utbyte mot en tjänst eller produkt. Men något som ofta glöms bort är att hjälp utifrån innebär unika möjligheter att lära sig och få nya perspektiv. Har du ambitionen att göra ditt företag självgående, oberoende av utomstående parter, behöver du till en början hjälp.

När du ska välja en samarbetspartner inom marknadsföring eller något annat område – stirra dig inte blind på pris och leverans. De är så klart två väldigt viktiga aspekter. Men underskatta inte privilegiet i att få arbeta med riktiga proffs som brinner för att sprida sin kunskap lika mycket som de brinner för att göra ett bra arbete. Välj hellre en partner som öppet delar med sig, än en som gömmer sin hand.

Lämna ett svar